O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

niedziela, 31 sierpnia 2008

Będę mamą ???

Będę mamą czy nie będę??? Nie mogę uwierzyć, żeby to było prawdą,ale moje objawy na to wskazują. Marzyłam o dzidzi, ale teraz czuję większy strach niż radość. Nie wiem jak wytrzymam te dni niepewności, chciałabym już wiedzieć. Boję się zarówno tego jak okaże się, że jestem w ciąży i jak okaże się, że był to fałszywy alarm, ponieważ wtedy mogę być rozczarowana. Nie wiem... Muszę kupić test. Gdy R. powiedziałam, że jest to bardzo prawdopodobne, miał niesamowity uśmiech na twarzy, taki słodziudki, zrobił się czerwony i taki jakby troszkę zawstydzony, ale wiem, że to ze szczęścia. Wczoraj byli też u nas teście, posiedzieliśmy trochę, było miło, potem poszłam na spacer z mężem, zjedliśmy kolację, oglądaliśmy tv i rozmawialiśmy. Ostatnio jest on taki ciepły i spokojny, pragnie więcej miłości, czułości, częściej mówi " kocham cię" i brzmi to inaczej niż jakiś czas temu. Jestem w ciąży, czy to tylko moje urojenia??? Serce bije mi jak oszalałe..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz