O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 1 sierpnia 2008

A działo się

Przyjechał mój Kochany. Boże, jaki on jest przystojny, ślicznie wyglądał, choć po twarzy widać było, że miał ciężkie dni. Nie gniewałam się, przebaczyłam to co było. Przeżywa teraz trudny okres, tłumaczyłam mu, że jestem z nim i że zawsze będę, tylko musi pozwolić sobie pomóc. Wspierałam go, długo rozmawialiśmy, potem poszliśmy na długi spacer, na dworze było duszno. Wróciliśmy, tv był wyłączony a my rozmawialiśmy i rozmawialiśmy o wszystkim. Opowiadałam, co działo się u mnie gdy go nie było. A działo się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz