O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

czwartek, 7 sierpnia 2008

Poczuć się wolną

Moje życie jest szalenie nudę. Tylko dom i dom, 24 godziny na dobę, jedynie na 5 minut wyjdę do sklepu. Co robię w domu? Nic, tylko żyję od weekendu do weekendu, czekam, aż mąż przyjedzie. A potem? Nic, dom,tv, dom,tv. Można oszaleć! Albo jadę na uczelnię i do domu, studia, dom. Nic więcej. Jeszcze pół roku temu, gdy mieszkaliśmy w mieście to na zakupy codziennie chodziliśmy, na pyszną pizzę, często wychodziliśmy. Brakuje mi tego. Chciałabym gdzieś wyjść, potańczyć, wypić piwo, oderwać się od szarej rzeczywistości, poczuć się wolna... Jestem młoda a żyję tak jakbym była w jakimś więzieniu, nie mogę korzystać z uroków życia, wszystko jest poukładane, monotonne, męczy mnie to. Chciałabym trochę zaszaleć, ale mąż jest chyba na to już za stary. Ciągle myśli o przyszłości, pytam, a co z teraźniejszością?!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz