O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

czwartek, 14 sierpnia 2008

Boję się

Z pracy pojechał do naszego domu, niby wszystko jest ok, ale ja ledwo się trzymam! Moja intuicja mówi mi, że jest inaczej. Na 100 % wiem, że śpi teraz, ale nie wiem dlaczego jestem zdenerwowana. Nie mogłam siedzieć z rodziną, bo nie chciałam żeby widzieli to. Boję się zawsze, gdy jest sam w domu, wyobrażam sobie wtedy najgorsze rzeczy. Kiedyś dawał mi powody, żebym się martwiła i teraz stale martwię się. Boję się, że będzie pił alkohol, że zrobi coś złego, że potem będę wstydziła się tego, że znowu pokłócimy się... Ja nie chcę tego, nie zniosę tego więcej!!!!!!!!! Dlaczego nie mogę mu znowu ufać?!!!! Dlaczego gdy jesteśmy osobno nie potrafię zająć się własnymi sprawami, tylko ciągle dzwonię do niego i sprawdzam co on robi!!!! To jest chore!!!!! Jest mi z tym źle!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz