O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 24 listopada 2015

Strach

Wczoraj po raz pierwszy usłyszałam bicie serduszka mojego dzieciątka! Co za radość i szczęście! Chociaż tak długo na to czekałam, od początku uwierzyłam w ten Cud. W to, że to dzieje się naprawdę. Ciężko znoszę ciążę. Mam mdłości od rana do wieczora a przy tym straszne bóle w macicy, skurcze. Tak mocno ciągnie mnie w dół, że nawet nie mogę chodzić, bo tak boli. Ostatnie kilka dni były tragiczne. Bałam się już najgorszego... :(  
Wizyta u lekarza i bijące serduszko uspokoiło mnie.  Z Filipkiem nie miałam żadnych dolegliwości a teraz to jest jakaś masakra. 
Filipek jest taki szczęśliwy, że będzie miał rodzeństwo. Kiedy tylko przyszłam do domu pytał się mnie: "Mamusia, dzidziuś jest zdrowy?". W kółko powtarza: "Bardzo mocno kocham dzidziusia". 
Filipek ma 3 lata, 1 miesiąc
8. tydzień i 4 dzień ciąży

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby wszystko było dobrze! Wypoczywaj dużo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Filipek będzie spełniał się w roli starszego brata.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, serdeczne gratulacje!! :) Trzymam kciuki zeby wszystko było dobrze i zeby Maleństwo było zdrow :) Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzymy zdrówka i aby te dolegliwości przeszły. Ja w każdej ciąży miałam mdłości więc wiem jak się czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko będzie dobrze :* Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń