O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

niedziela, 1 listopada 2015

Rozmówki

"Dawaj buziaka. Idę do pracy. Będę o 17.". 
"Byłem w pracy. Spawałem i spawałem i myślałem, co u mamusi". 
"Szybko! Tatuś będzie zazdrosny" - biegnął, aby mnie przytulić.
"Muszę posprzątać klocki, bo tatuś będzie szedł w nocy i się przewróci". 
"Napisałem smsa do wujka, żeby przyszedł jutro do mnie na urodziny".
" Nie ma powodu płakać misiuniu" - gdy jego miś zachorował.

- Zobaczysz, powiem tacie, że brudzisz ścianę.

- Nie powiesz, bo to nasza tajemnica.

- Skąd spadłeś?

- Z podłogi.

- Kto tak brzydko książki porozrzucał?

- One są ułożone.
- Są porozrzucane.
- Następnym razem zapamiętam, jak ułożyć.

- Jak mamusia była malutka to tutaj przychodziła.
- A Filipka nie było?
- Nie było.
- A gdzie byłem?
- Yyyyy. 
- U mamusi w brzuszku.

3 lata, 1 tydzień i 1 dzień





8 komentarzy:

  1. Rośnie mały gadułek ;) Czy Filipek będzie chodził do przedszkola?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Filipek będzie ze mną w domu.

      Usuń
    2. A czemu nie chcesz dać synka do przedszkola?Jest już w takim wieku, że powinien się socjalizować z innymi dziećmi.
      Może czas już powoli odcinać pepowinę...

      Usuń
    3. On ma dopiero 3 latka wiec nic nie powinien. Tylko jak najdluzej powinien cieszyc sie dziecinstwem, swoboda i beztroska.

      Usuń
    4. Obserwując prawie codziennie dzieci bawiące się w przedszkolu nie mam jakoś wrażenia, że tracą tam dzieciństwo, swobodę i beztroskę, widzę natomiast co zyskują.

      Usuń
    5. Mam inne zdanie na ten temat.

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać Wasze rozmówki :) mam chrześniaka w wieku Filipka i jego teksty również powalają na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie wszystkie teksty da się zapamiętać :)

      Usuń