O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 26 listopada 2013

Pierwsze kroki

Od kilku dni, Filipek coraz śmielej stawia kroki. Puszcza się kanapy i próbuje przyjść do mnie na nóżkach. Samodzielnie! Gdy udaje mu się zrobić kilka kroczków, tak śmieje się on z tego, że traci równowagę i gdybym go nie złapała to upadłby :) Na razie nie są to jakieś wielkie odległości, ale z pewnością do świat będzie już biegał po całym mieszkaniu. 
Rok, 1 miesiąc i 2 dni

4 komentarze:

  1. Gratuluję, to na pewno wielka radość dla Ciebie :)
    Może weź przykład z synka i zrób swoje pierwsze kroki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) To wielka radość dla mamy:) Śliczny wystrój bloga. Skąd pobrałaś taki szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szablony ściągnęłam już dawno temu z internetu i teraz żałuję, że nie zapisałam adresu tej strony, bo nie potrafię jej odnaleźć.

      Usuń
  3. No niedługo będzie biegać. :))
    Znajomej córcia która w lutym będzie miała roczek, też już chodzi jak się ją za rączki trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń