O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

czwartek, 14 lutego 2013

Mamusi najcenniejszy Skarb !!!

Właśnie rok temu, zobaczyliśmy na teście ciążowym dwie kreseczki. Dowiedzieliśmy się, że będziemy mieli dziecko. Cały czas płakałam ze szczęścia i nie dowierzałam, bo przecież tyle lat marzyłam o dzieciątku. Pamiętam, że nie mogłam się doczekać, kiedy będę tuliła moje maleństwo w ramionach. I oto jest! Mamusi najcenniejszy Skarb!
Nie ma dnia bez uśmiechu :)









19 komentarzy:

  1. Madziu to najpiekniejszy prezent od losu.... śliczny jest i taki słodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowny..przepiekny!!!!!!!!!!!!! Jak slicznie trzyma glowke ..silny maly mezczyzna!

    XXXXX

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo bardzo podobny do Ciebie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za śliczny, szczery uśmiech!!! Taki widok rozgania wszystkie troski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Filipek, jest kochany. Zdjęcia na brzuszku są najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy chlopczyk i jaki rozesmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie :) ja nie wiem jak to będzie u nas :) na razie nie planujemy, ale gratuluję takiego roześmianego bobasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny ten Wasz skarbek!! My zobaczymy naszą kruszynkę już niedługo.. +/- 4 tygodnie.. a już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Ale fajny maluch :)

    OdpowiedzUsuń