O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Weekend minął nam bardzo leniwie. W piątek, mąż wrócił trochę wcześniej z pracy, poszliśmy więc na krótki spacer do miasta, kupić drobne upominki dla bliskich.
W sobotę, była piękna pogoda,  dlatego pospacerowaliśmy po mieście a potem z pieskiem w parku. Zrobiliśmy  kilka zdjęć.
W niedzielę pogoda się zepsuła, było pochmurno, cały czas padał deszcz, więc dzień spędziliśmy w domku. Leniuchowaliśmy, trochę oglądaliśmy telewizję, czytaliśmy, drzemaliśmy. Powoli zaczęłam pakować się, ponieważ  już od  środy, wieczorem, rozpoczynamy majowy weekend :))) Wyjeżdżamy w rodzinne strony.
I Wam chciałabym życzyć udanego, długiego weekendu, pięknej, słonecznej pogody :)





Piesek też już jest spakowany i gotowy do podróży :)


23 komentarze:

  1. :) udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, weekend sprzyjał spacerom;) My także wyszliśmy się dotlenić i spędziliśmy na nogach z 4 godziny ;)

    Ooo, jak Ci zazdroszczę wyjazdu na majowy weekend. Też będę miała trochę wolnego, ale chyba nigdzie nie uda nam się wybyć. Korzystaj, bo przyda Ci się teraz dobry odpoczynek:)

    Jak zdrowie i samopoczucie? Infekcja już zażegnana na dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że weekend majowy będzie również słoneczny. Chciałabym ten czas w pełni wykorzystać na odpoczynek na świeżym powietrzu, na piesze wycieczki. Ale najważniejsze, że czas ten spędzę z rodzinką :))
      Niestety, infekcja powraca. Kilka godzin po wzięciu tamtej tabletki objawy niemalże natychmiastowo ustąpiły. Po tygodniu, wydaje mi się, że to wszystko wraca. Dzisiaj mam wziąć drugą tabletką i za tydzień trzecią. Potem wizyta kontrolna...

      Usuń
  3. Och jaka śliczna wiewióreczka :)) A zdjęcie psiaka w walizce - urocze :)) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w parku jest pełno takich rudzielców, tylko nie zawsze mam aparat przy sobie. Tym razem udało się :) A piesek też już wie, że jedziemy. Zapakował siebie i swoją ulubioną poduszeczkę i czeka na wyjazd.

      Usuń
  4. ale fajnie Wam, ja też chcę... :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja już pisałam jak Ci zazdroszczę tego spokoju i stabilizacji? Pewnie pisałam, właściwie to często piszę ludziom, że im zazdroszczę, gdy mają tak poukładaną i pewną codzienność. Mąż, stan błogosławiony :-)) własne mieszkanie, kochany psiak, i do tego wszystkiego jeszcze planowany wyjazd na długi weekend majowy! Trzymaj się Madziu zawsze tak właśnie szczęśliwie! Miłej majówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze o tym marzyłam. Moje marzenia spełniły się, choć nie zawsze było łatwo. Jednak warto było trochę pocierpieć i zawalczyć o szczęście.
      Dziękuję kochana i również życzę przyjemnej majówki:))

      Usuń
  6. Świetne ujęcia wiewiórki.
    Również życzę udanego majowego wypoczynku1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe fotki! Pakujcie się i odpoczywajcie w ten długi weekend :) Oby był udany! Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe niezła wiewióra a i pies niczego sobie :) Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna wiórka :D a piesek wskoczył do walizki bo pewnie bał się że go zostawicie hihi
    udanego weekenduuuuu odpoczywajcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajnie, ja długi weekend zaczynam dopiero od piątku :D odpoczywaj Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wiewiórka :) A psiak jeszcze lepszy. Wszedł do walizki, żebyście go przypadkiem nie zapomnieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wypoczynku !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że wypoczęłaś i napełniłaś się optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń