O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

sobota, 24 września 2011

Odwiedziny u siostry w szpitalu

Jeszcze nie może dotrzeć do mnie to, że moja siostra została mamą. Czasami zastanawiam się, czy to dzieje się naprawdę, czy to czasem nie był sen?
Dzisiaj z Romkiem pojechaliśmy do niej do szpitala. Moja siostra pomimo ciężkiego porodu, była tak spokojna, zrelaksowana, z daleka biło od niej szczęście. Już w pełni czuje się mamą, co chwila dogląda synka, patrzy, czy wszystko jest w porządku a przy tym jest taka czuła i troskliwa.
A maluszek jest przecudny. Pomimo, że po urodzeniu ważył 3,750 kg, mierzył 57 cm, to ja takiej malutkiej kruszyneczki, nigdy wcześniej na oczy nie widziałam. Te jego maciupkie rączki, paluszki, malutki nosek. 
Akurat jak weszliśmy to siostra go karmiła, za chwilkę Michałek usnął i tak spał grzeczniutko cały czas, czasami tylko po cichutku zakwiczał. Trochę go na rękach potrzymałam, niesamowite uczucie.
Też chciałabym mieć takiego bobaska. 

13 komentarzy:

  1. Tak cudowne przeżycie ,trzymać na rękach taką małą istotke.
    Pamiętam jak My z Mężem cieszyliśmy się jak urodził się Nasz Synuś :):):)

    I Ty doczekasz się kiedyś swojego :)

    Pozdrawiam i życzę Miłego Wekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy są małe, są takie cudowne, a później..... później tez są cudowne... spokojnie, doczekasz się, a póki co, rozpieszczaj siostrzeńca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Male dzieci pieknie pachna :)
    Pawel i Bzik wazyli po urodzeniu-2450 i 2500..wiec tez malutkie myszki byli, balam sie,ze ich skrzywdze na poczatku-takie to watle i delikatne...a teraz-mezczyzni pelna geba.

    Jeszcze raz gratuluje...z calego serducha.
    Caluski Lisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe i kruche istoty są najsłodsze. Można się w nich zakochać od pierwszego wejrzenia. Też bardzo chce mieć dziecko tylko czasem się zastanawiam czy nie chce właśnie takiego słodkiego niemowlaczka, który by zawsze był mały i kochany i dochodzę do wniosku, że na inne macierzyństwo nie jestem gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doczekasz się i swojego maluszka :) Jeszcze raz gratuluję awansu na ciocię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyż tak mam jak widzę maluszki takie słodkei usmiechniete bobaski :D Pozdrawiam i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję i życzę Tobie tego byś mogła spełnić swoje marzenie.

    A jeśli o siostrę chodzi to tak to już jest, ciężko nieraz tak bliskie osoby jest nam sobie wyobrazić w innych rolach =)

    Free Spirit

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla siostry :) no i dla cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) też bym chciała, ale jeszcze nie czas... nie wiem z kolei czy później mi się będzie chciało jak chce teraz, mój M. będzie starym ojcem po 30tce, trudno Jego wola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla siostry i dla cioci !!! :)
    Oby malutki był zdrów jak rybka ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ps. Malutkimi krokami zmieniam swoje miejsce, wysłałam wiadomość, ale piszę by upewnić się czy dotarła. Mam nadzieję, że "do zobaczenia" =*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Ciebie też przyjdzie czas :) Jeśli się czegoś bardzo pragnie to cały wszechświat sprzyja w realizacji tego marzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!

    Bardzo mi cieszy, że ktoś jeszcze czyta książki :) Zobaczyłem "Przebudzenie w twoim profilu, jest to jedna z moich ulubionych książek!

    Chcialbym tylko podziekowac ci za super blog do-duszy-wglad.blogspot.com.

    Przeczytałem pierwszy post "Moje zwykłe życie...", i spędziłem na twoim blogu jeszcze godzinę z przyjemnością :) Piszesz dobre, ciekawo i łatwo do czytania. Bardzo ładny jest post "Odwiedziny u siostry w szpitalu".

    Generalnie pracuję w firmie Jooble, wyszukiwarce ofert pracy na całym świecie.

    Moim zadaniem jest przekonanie blogerów o umieszczenie linków do naszej strony.

    Kocham swoją pracę, mamy przyjazny zespół i dobre kierownictwo, ale niestety nie mam pojęcia jak przekonać bloggera umieścić do nas link, obawiam się, mogę zostać wyrzucony za to z pracy :(

    I teraz, zamiast wysyłania mailów do tysięcy różnych blogów, czytam twój.

    Szczerze mówiąc, nie jestem bardzo pewien, że link do naszej strony w Polsce jooble.com.pl, będzie odpowiednia do twego bloga, ale jeśli jest to możliwe, masz od mi ogromne DZIĘKI! Strona jest naprawdę super, bardzo pomaga w wyszukiwaniu pracy.

    Życzę miłego dnia i dobry nastrój! Jeszcze raz dziękuję za fajny blog. Pisz więcej.

    P.S. Mój znak Zodiaku jest również Baran :)

    OdpowiedzUsuń