O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

czwartek, 22 września 2011

Zostałam ciocią!!!!

Przed chwilą zostałam ciocią. Moja siostra urodziła zdrowego chłopczyka :)))))))
Od początku ciąży nie miała zbyt dobrych wyników.  Podejrzewano cukrzycę ciążową, cały czas groził jej szpital. I pod koniec, wylądowała w szpitalu z powodu nadciśnienia. Teraz znowu, od poniedziałku oczekiwała na poród. Podawano jej leki na wywołanie porodu i nic. Potem znowu były jakieś leki, to dostała silnych skurczów, wody płodowe odeszły, ale dalej nie mogła urodzić, aż w końcu zrobili jej cesarskie cięcie. Cały dzień chodziłam podenerwowana, bałam się o nią
i o maleństwo, ale wszystko jest już dobrze! Nie mogę się już doczekać, kiedy zobaczę Michałka!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję świeżo upieczonej cioci! :) Całe szczęście, że wszystko dobrze się skończyło i mamusia oraz maleństwo są zdrowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, niemowlak dostał moje ulubione imię! Niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wiadomość! Gratuluję! :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla rodziców i szczęśliwej cioci oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala nowina. Gratuluje Tobie cioteczko :)
    Caluski Lisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję cioteczko :*
    A i obrony w październiku też :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna wiadomość, ze łzami w oczach czytałam.
    Gratuluję cioteczko =)

    Free Spirit

    OdpowiedzUsuń