O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 9 lutego 2011

Ferie

Pracę wysłałam promotorowi  tydzień temu. Zapytałam się też na czym powinnam skupić się w następnym rozdziale a tu nic. Ciszaaaaa. Pewnie dowiem się dopiero 17. lutego, na jego konsultacjach,  a indeks trzeba złożyć do 22. W tym czasie nie dam rady napisać rozdziału i go poprawić. Chyba będę musiała przedłużać sesję, ale na mojej uczelni  jest to prawie niemożliwe…
Teraz mam ferie. Czytam książki do pracy i znowu zaczęłam biegać. Bardzo długo nie biegałam a mimo to, mam kondycję - biegnę 20 min. Chciałabym zgubić parę kilogramów do wiosny.
Wczoraj otrzymaliśmy długo oczekiwaną wiadomość.  Nasze mieszkanie zostało przeznaczone do sprzedaży i możemy  starać się o jego wykup.  Do połowy marca musimy  złożyć wniosek i  1500 zł. na rozpoczęcie całej procedury.  
Postanowiłam zmienić portal, bo od kiedy zostałam polecona na Onecie ( i to w związku z rodzinnym tematem ) bałam się już tam pisać. Ciężko było mi się rozstawać z tamtym blogiem, jednak wydaje mi się, że ten portal ma dużo więcej zalet, jest nowocześniejszy. Mam nadzieję, że tutaj szybko się zadomowię i Wy razem ze mną :)

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jednak nie będzie potrzeby przedłużania sesji. Życzę Ci, aby udało Wam się wykupić to mieszkanie- to przecież coś wspaniałego mieć swój własny kąt :) Oby się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę aby wszystko się udało zarówno z mieszkaniem jak i szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduję się :)) I życzę powodzenia, z pisaniem i mieszkaniem. Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję się tylko, że adres dotarł. Na dłuższą wizytę wpadnę jeszcze dziś :) A na razie szybkie pytanko - jak przeniosłaś tu trzyletnie archiwum?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi :) Robiłam kopiuj-wklej, ale na tym portalu robi się to błyskawicznie. W dalszych planach mam zamiar jeszcze dołączyć tutaj pamiętniki z podstawówki( chyba od 3 kl. prowadziłam pamiętnik) i liceum. Będzie tu spisane prawie całe moje życie, ale to dopiero może w wakacje zrobię, jeśli się nie rozmyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem już :)
    Jak ty to zrobiłas, ze przenioslas tutaj zawartosc poprzedniego bloga? Moze ja tez sie na to skusze, ale nie wiem jak to zrobic

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, chociaż mnóstwo roboty :) Przepisywać czy skanować? O matko... nie potrafię sobie wyobrazić ogromu makulatury, wyprodukowanej przez tyle lat ;))
    Ja swoje pamiętniki wyrzuciłam i jakoś tego nie żałuję. Ot, głupotki dziecinne, dawno minęło... a wspomnienia i tak zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to obyś jak najszybciej przywykła do nowego miejsca :) Ja też zmieniałam blogi nie raz aż w końcu znalazłam się w odpowiednim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie tu u Ciebie - a blogspot jest na prawdę bardzo sympatyczny ;)

    Życzę powodzenia z wykupywaniem mieszkanka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń