O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 4 lutego 2011

Promotor

Mój szanowny pan promotor, na gorsze humory niż niejedna baba w ciąży! Nie nadążam za nim... Na ostatnim seminarium, byłam zestresowana tym, że jeszcze nie zdążyłam napisać jednego rozdziału pracy a tu zaraz trzeba będzie oddać drugi. Profesor mnie uspokoił, powiedział, że jak dokończę pisać ten rozdział, to da mi już zaliczenie. Nic bardziej mylnego. Na dwa tygodnie przed końcem sesji mówi, że muszę oddać dwa rozdziały pracy. Niestety, w ogóle nie mam pojęcia o czym powinnam pisać w drugim rozdziale.  Powiedział mi jakieś ogólniki, ale to jest temat-rzeka, więc istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że minę się z jego koncepcją. Jestem wykończona psychicznie, ze stresu już czwarty dzień nic nie jem, nie mogę spać... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz