O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 28 czerwca 2011

Absolutorium

Doczekałam się tej uroczystej chwili, choć już kilka dni przed uroczystością bałam się, że może mnie to ominąć. Dostałam zapalenia pęcherza moczowego,  taki mocny ból w dolnej części brzucha miałam  i co 3, 4 sekundy do toalety biegałam, ledwo się trzymałam.  Na dzień przed absolutorium poszłam do lekarza, dostałam antybiotyk i zaledwie po jednej dawce ból ustąpił.
W nocy przed uroczystością z emocji nie mogłam usnąć. Wstałam o 4. rano i zaczęłam robić dla mnie i dla Romka śniadanie i powoli szykować się. Po 7. rano przyjechali po nas moi rodzice z bratem i pojechaliśmy na "imprezę". Absolutorium trwało około dwóch godzin a mi się wydawało, że to zaledwie chwila. Przebraliśmy się w togi i w birety, odbieraliśmy pamiątkowe dyplomy.  Niezapomniana uroczystość, niesamowite uczucie. Rodzice byli bardzo dumni z córki - jedyna osoba w rodzinie ukończyła studia wyższe.  Romek  bardzo mnie wspierał  przez te 8 lat mojego studiowania. Gdyby nie jego miłość, cierpliwość, chyba dawno bym zrezygnowała, poddała się... Mój trud jednak opłacił się.  Korzeń nauki gorzki, owoc słodki :) Potem uroczystości pojechaliśmy na obiad do restauracji a potem rodzice odwieźli nas do domu.
Na następny dzień tata i mama pojechali do pracy za granicę.  Moja siostra została z bratem, żeby się nim opiekować. Dzisiaj ja jadę do nich. Od tak dawna marzyłam o odpoczynku od tych studiów, od pracy, od sąsiadów i tego miasteczka, wszystko już tutaj mnie wkurzało. Niestety, Romek nie dostał jeszcze urlopu, jadę więc bez niego i już za nim tęsknię :(((((

11 komentarzy:

  1. gratuluje! :) teraz juz tylko obrona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :*
    Duma oczywiście jest uzasadniona. Baw się dobrze i korzystaj z życia :) Tyle, że... o pracy magisterskiej nie zapomnij! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!!! Odpoczywaj solidnie i pełną parą- należy Ci się jak nikomu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak to dobrze, że to już po studiach, w końcu sobie odpoczniesz:) pozdrawiam i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje moja Droga :) Cieszę się razem z Tobą. A odpoczynek Ci się należy jak najbardziej i mimo, że tęsknisz na mężem to postaraj się wykorzystać ten wolny czas jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE !!! a teraz sobie odpoczywaj - nalezy Ci się !

    zaszybkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak się wptrzy w tył, to tak jakoś szybko minęło co ? :)

    myslami-opetana

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że już po wszystkim ! :) Serdeczne gratulacje i udanego odpoczynku !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję z całego serca :)) Tubycie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj absolutorium to niezwykłe przeżycie ;) mam nadzieję, że miałaś bardziej dopasowaną togę bo ja w swojej wyglądałam jak w worku na ziemniaki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiałam znów zmienić adres. Zapraszam na :
    http://niecodzienna-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń