O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 17 czerwca 2011

Koniec studiów !!!

Dzisiaj otrzymałam ostatnie zaliczenie z literatury nowołacińskiej.  Nie mogę uwierzyć, że to już KONIEC STUDIÓW. Ciągle to sobie powtarzam, bo nie dociera to do mnie jeszcze. Jestem szczęśliwa, ale i bardzo zmęczona a przede mną jeszcze sporo pracy. Muszę napisać trzeci rozdział magisterki...  

10 komentarzy:

  1. Gratuluje, to już coś :) Teraz już będzie z górki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, gratki GRA TU LU JE!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, świetnie !!!!!!!!!!! :)
    Gratuluję !!!!!!!!
    Teraz już na pewno, zdecydowanie z górki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz może być już tylko lepiej :))) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, ogromne gratulacje!!! Cieszę się bardzo. No i życzę jeszcze siły w pisaniu pracy, na pewno będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) i powodzenia z pracą mgr :)

    zaszybkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się razem z Tobą !:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że do przodu :) Bardzo bardzo bardzo się cieszę :)) Tubycie.

    OdpowiedzUsuń