O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 20 kwietnia 2011

Wyjazd

Nadszedł długo oczekiwany dzień, dzień wyjazdu :) Pojedziemy może na tydzień czasu do mojej mamy i brata. Niestety, tata wyjechał  4 dni temu do pracy za granicę. Wróci dopiero za kilka miesięcy. W takich momentach jestem wdzięczna Bogu za to,  że Romek ma tutaj pracę w miarę dobrze płatną, że nas stać na życie w tym kraju i na małe przyjemności,  że nie musi nigdzie wyjeżdżać,  że nie musimy rozstawać się i żyć tyle miesięcy bez siebie... Owszem, dużo pracuje, wraca późno, ale codziennie spędzamy czas ze sobą, możemy porozmawiać, przytulić się wieczorem...
Zakupy już zrobiłam, kupiłam dużo mięsa na grilla i sałatek. Będziemy grillować, leniuchować, opalać się, porobimy mnóstwo zdjęć. Pogoda ma być ponoć piękna, słoneczna. Torby są już prawie spakowane, wieczorem wyjazd.
Nie wiem, czy tutaj jeszcze zajrzę przed świętami, dlatego chciałabym już Wam życzyć radosnych i słonecznych świąt :)))

13 komentarzy:

  1. w takim razie zycze udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. więc i dla Was Wesołych Świąt.. no i pięknej pogody :):) odpoczywajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu i spokojnych, wesołych świąt !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To udanego wyjazdu życzę i Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywajcie i cieszcie się wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę wesołych świątów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych wesołych!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt i udanego odpoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawcie się dobrze :*
    I pewnie, życie na odległość wymaga dużo wewnętrznej siły, ja należę do ludzi niecierpliwych więc trudno mi powiedzieć czy dałabym radę...
    Cieszcie się sobą :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczywajcie i niech ten wyjazd będzie naprawdę udany :) Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne menu świąteczne! Zdrowo, lekko, pysznie :)

    OdpowiedzUsuń