O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

niedziela, 1 listopada 2009

Zdołowana

Dół psychiczny trwa… Kłócimy się ciągle. Miał pięć dni wolnego i zamiast cieszyć się tym, że możemy pobyć razem, kłóciliśmy się . Wrócił temat moich teściów i tak się zaczęło. On nagle wybuchał, bo na ich temat nie wolno mi nic złego powiedzieć i w odwecie mieszał z błotem mnie i moją rodzinę. Dziecinada! Wie co mnie najbardziej boli, zna moje czułe punkty, nie pominął więc niczego. Potem godziliśmy się po to, żeby po chwili znowu się pokłócić. I tak w kółko. A teraz jest, chyba pierwsza tak poważna, cisza…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz