O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

sobota, 2 lipca 2016

Cud!

Po raz drugi w moim życiu doświadczyłam Cudu!!! Mój maleńki synek - Franiu nim jest. Franek przyszedł na świat 24. czerwca o 12.23. Ważył 3,550 a mierzył 52 cm. Dostał 10 punktów w skali Apgar. Jest piękny, cudowny, kochany. Nie mogę uwierzyć, że ten Skarb przez dziewięć miesięcy nosiłam pod sercem! Ta jego maleńka główka, ten jego cudowny zapach noworodka, maleńkie paluszki i stópki, ciemnoniebieskie oczy, uszy malutkie jak muszelki - jestem zakochana!!!! Jestem bardzo szczęśliwa!
Franiu 1 tydzień, 1 dzień

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nas spotkał podobny cud 22 kwietnia ;) synuś Miłosz ;) pozdrawiamy i jeszcze raz gratuluję 🎊

      Usuń
    2. Nas spotkał podobny cud 22 kwietnia ;) synuś Miłosz ;) pozdrawiamy i jeszcze raz gratuluję 🎊

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję i również gratuluję :) Życzę dużo zdrówka dla Miłoszka. Trzymajcie się cieplutko!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i niech szczęście trwa!

    OdpowiedzUsuń