O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

czwartek, 21 kwietnia 2016

Rozmówki

"Ja już chcę teraz dzidziusia. Teraz! Ja chcę już się z nim bawić".
"Franuś wychodź już z brzuszka.Wychodź!". 
"Ulepię Frankowi głaz z plasteliny. Będzie się cieszył".

- Mamusia a dzidziuś urodzi się latem?
- Tak.
- Na koniec czerwca?
- Tak Filipku. 

- Jak nazwiesz braciszka?
- Marek (pan z książeczki o koparce ma na imię Marek). 

- Oddaj tą poduszkę. Ona jest dla Franka.
- Oddam jak się urodzi.

- Mamusia pójdziemy zobaczyć "wodospad?"
- Ok.
- Nóżki mnie bolą. Nie musimy tam chodzić. 

- Nie bierzcie rowerka na spacer, bo jest zimno.
- Babciu a dlaczego przyjechałaś rowerem?

"Babciu, język będzie cię bolał". 
"Babcia zjedz kiełbaskę, bo przyjdzie pan i ci zje". 
"Moja nowa praca jest za Arktyką, za wodospadem Niagara i tam skręcić trzeba koło Lewiatana". 

Filipek ma 3 lata, 5 miesięcy, 4 tygodnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz