O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 22 lutego 2016

Rozmówki

- Tatuś chodź!
- Zaraz.
- Nie zaraz. Teraz!

- Kochasz dziadka?

- Ja nic nie słyszę.

- Mamusiu, pooglądamy pługi śnieżne?

- Nie, jest już późno.
- Ale byłem dzisiaj grzeczny...

- Pójdziemy do twojego pokoju? Może pouczymy się literek?

- Nieee. W domku nie trzeba uczyć się. W szkole trzeba.

- Pożyczysz tatusiowi swój plecak do pracy?

- Pożyczę. Pewnie!

- Chcesz rogalika?

- Nieee!!!
- Chcesz rogalika?
- Taaak!!! Muszę trochę pokrzyczeć. 

- Filipku, nie pukaj w stół!
- To nie ja tylko moja nóżka. 

- Mamusia, mam sprawę.
- Filipku cicho. Trzeba już spać.
- Mamusia mam sprawę.
- Ciii...
- To sobie sam opowiem. A u mnie w pracy przyjechał tir (dźwig)...etc. 

3 lata, 3 miesiące, 4 tygodnie i 1 dzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz