O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Nie wiem

Okres spóźnia mi się od tygodnia, jednak testy ciążowe wychodzą negatywnie. Nie wiem, czy mogę cieszyć się, że w końcu udało się, czy jeszcze jest za wcześnie. Jestem pełna nadziei i jednocześnie tak bardzo boję się rozczarowania. Już od ponad roku czekamy na dwie kreseczki na teście ciążowym.

3 komentarze:

  1. A masz umówioną wizytę u lekarza? Może warto przejść się na bete w takim przypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam umówionej wizyty. Myślę, że to trochę za wcześnie.Poczekamy, zobaczymy.

      Usuń
  2. Najlepiej idź na badanie krwi i będziesz już wszystko wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń