O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 19 listopada 2014

Kuzyni. Książka o pojazdach. Klocki

Kiedy Filipek dowiedział się, że przyjadą do niego dzieci zrobił kwaśną minkę i powiedział: "mama nie dzieci". Wtedy zdałam sobie sprawę z tego, że zbyt często mówię, że dzieci wezmą jego zabawki, gdy on chce zostawić je na ulicy. Jednak Filipek bardzo ładnie bawił się z kuzynami. Szczególnie z tym młodszym od Filipka. Gdy kuzyn usiadł na jego samochodzik, Filipek woził go po mieszkaniu. Filipek zachowywał się wobec niego troskliwie, tak jak straszy brat. Fajnie to wyglądało. Bardzo chcę, aby Filipek miał rodzeństwo!
Kiedy Filipek zauważył, że weszłam na krzesło, żeby ułożyć ubrania, na samej górze, w szafie, wystraszył się. Mówił: "mama bam". Bał się o mnie, że zaraz spadnę. Podszedł do mnie i zaczął troskliwie głaskać mnie po nodze, żeby nic mi się nie stało :)Niedawno, zrobiłam Filipkowi po raz pierwszy kakao. Kakao bardzo mu posmakowało. Filipek tak śmiesznie woła: "kaka-o".
Kupiliśmy Filipkowi bardzo ciekawą książkę o samochodach. Są w niej ilustracje ponad tysiąca samochodów i innych pojazdów wraz z ich nazwami. Filipek oszalał na punkcie tej książki. Bardzo ekscytuje się, gdy ją ogląda, przeżywa, aż ma plecki wilgotne z tych emocji. Pokazuje pojazdy a potem szuka odpowiedników w swoich zabawkach.
Ostatnio, polubił też klocki lego. Tworzy z nich całkiem spore konstrukcje. Sam zbuduje ogromnego tira z kominem, buduje "dym" a z moją małą pomocą garaż dla samochodów.  
2 lata, 3 tygodnie i 5 dni

5 komentarzy:

  1. Lego dla dzieciaków doskonale-pobudza wyobraźnię;-) a Filipek to bardzo mądry chłopczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klocki są super, my mamy takie duże wadera i E. też chętnie układa. Ostatnio na czasie jest pociąg :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie, czemu w tagu masz 3 rok F. jak on ledwo skończył 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filipek ma skończone dwa latka a więc leci mu już powoli trzeci rok życia.
      I tak: 0m.-1r. - tj.1. rok życia, 1r.-2r. - 2. rok życia, 2-3 - 3. rok życia itd... :)

      Usuń