O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

sobota, 29 czerwca 2013

Mój mały króliczek

Marzenia spełniają się!
Tyle czasu marzyłam o nim, śniłam, czekałam na cud. 
Gdy dowiedziałam się, że jestem w ciąży, byłam najszczęśliwsza na świecie. Tak bardzo nie mogłam doczekać się, kiedy wezmę moje maleństwo na ręce, kiedy je mocno przytulę i wycałuję.
Teraz już  mam mojego kochanego synka! Mam na co dzień, jego piękny, szczery uśmiech, radosne okrzyki, bystre oczka, malutkie rączki i stópki. 
8 miesięcy i 5 dni

Mój mały króliczek, tuż po przebudzeniu. 

4 komentarze:

  1. Słodziutki:)Na te oczka, uśmiech i małe rączki warto czekać:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu Filipek to cała słodycz i usmiech, jest sliczny :)))
    cieszy mnie twoja radośc....

    OdpowiedzUsuń