O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

sobota, 20 kwietnia 2013

Urodziny tatusia

Kiedy Romek wrócił do domu podeszłam do niego z synkiem na ręku. Filipek trzymał w rączce pięknego, żółtego tulipanka, aby dać go tatusiowi z okazji jego urodzin. Filipek tak mocno zacisnął rączkę z kwiatkiem, że kwiatek ledwo uszedł żywy :) Romek był mile zaskoczony. Pierwszy prezent od synka. Wzamian dostaliśmy buziaki.
Od kilku dni z ust mojego synka nie schodzi słowo "mama".

3 komentarze:

  1. Gratuluję:) usłyszeć pierwszy raz słowo mama od swojego dziecka to wspaniały moment. A ja cały czas czekam na takie małe rączki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie :) Na pewno tatuś był dumny z syna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku nie wiem czemu ale na początku jak zaczęłam czytać to się przeraziłam, że Romek Wam coś zrobił... :/
    Wiem głupie, ale wciąż pamiętam tamtą notkę.
    Jednak to dobrze, że Wam sie tak dobrze układa.
    Gratuluję pierwszych słów, pewnie teraz jesteś bardzo szczęśliwa. :*

    OdpowiedzUsuń