O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

niedziela, 12 września 2010

DZIEŃ DOBRYCH WIADOMOŚCI !!!!!!

Jestem w szoku. Zaliczyłaaaaam! Jestem już oficjalnie studentką V roku. Nie wierzyłam w to, że mi się uda, a jednak :) I nadal jeszcze nie dociera to do mnie. Nie mogę uwierzyć.
Innymi wiadomościami podzielę się kiedy indziej, dzisiaj nie jestem w stanie. Wszystko teraz odpada ode mnie: stres, nerwy. Co za uczucie…
Dziękuję Wam Kochane za słowa otuchy i wsparcia, bo ostatnio zrzędziłam baaaardzo dużo. I mój najdroższy mąż, tyle co miał się ze mną i z moimi nastrojami… to naprawdę niewielu mężczyzn, by tyle wytrzymało… A on ciągle mnie wspierał, był ze mną, wierzył we mnie wbrew wszelkiej nadziei!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz