O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 28 września 2010

To co lubię


Dziękuję Jazz i M*** za zaproszenie do zabawy: „ 10X to co lubię”.

1. Przede wszystkim lubię spędzać czas z moim mężem. My każdą wolną chwilę spędzamy razem. Dosłownie wszystko robimy wspólnie: sprzątamy mieszkanie, gotujemy, uprawiamy sport, leniuchujemy, chodzimy po zakupy itd.
2. Lubię moje mieszkanie. Czuję się tutaj tak bezpiecznie. To moja oaza.
3. Lubię spacery po parku z moim Dzióbeczkiem oraz „maratony” po mieście lub w lesie z Romkiem. Ostatnio nawet Dzióbek zaczął nam towarzyszyć:)
4. Lubię przyrodę, spokój i ciszę. Lubię morze, góry, łąki, lasy, jeziora, szum drzew i rzeki, śpiew ptaków, granie świerszczy…
5. Lubię frytki z sosem czosnkowym lub tatarskim, z mlekiem i cebulką. Mogłabym jeść to niemal codziennie, niestety :(
6. Lubię wcześnie kłaść się spać.
7. Lubię książki, blogi, seriale (oglądam seriale raczej z przypadku).
8. Lubię eleganckie ciuchy, srebrną biżuterię, torebki.
9. Sport: bieganie, basen, saunę. Niestety w tym roku nie miałam na to za bardzo czasu, ani pieniędzy.
10.Lubię coś słodkiego, może to być herbata z sokiem malinowym, kawa, kakao, wafelek lub gofr.

A do zabawy chciałabym zaprosić Całą Ją, De, Julkę i Villandrę. Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę, to zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz