O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 18 sierpnia 2010

:(

Oszaleję!!!!! Jestem głupią idiotką!! Nie potrafię uczyć się na własnych błędach. Moja mama nieraz mnie zawiodła a ja nadal jej ufałam. Wciąż o wszystkim zapominałam i jakby nigdy nic jeździłam do niej. A kiedy pojawia się kolejny problem, to mama nie potrafi ze mną rozmawiać. Znowu poszło o moją siostrę. Po raz kolejny ukradła mi pewną rzecz (którą trzymałam u mamy), może nic nie znaczącą, ale jednak o dużej wartości sentymentalnej dla mnie. A matce, żal jest siostry, że jej gorzej w życiu powodzi się ( oczywiście na jej własne życzenie) a całą winą mnie obarcza. Monika już nieraz pokazała jakie jest z niej ziółko. Nieraz matkę i ojca oszukiwała i często wszystko wychodziło na jaw, bo brakuje jej inteligencji i sprytu a matka ciągle twierdzi, że: „tego to już by ona nie zrobiła”! I gada mi, że to ja jestem złą, wredną, kłótliwą, wypominającą córką a potem rozłącza się rozłącza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz