O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 21 czerwca 2010

Źle mi jest

Jest mi źle na tym świecie. Źle się czuję psychicznie, jestem zdołowana i wyczerpana moimi myślami. Nie mogę odnaleźć się. Nie mam żadnego planu ani pomysłu na życie, na siebie. Nawet siebie mam dość! Męczą mnie moje studia, praca, którą muszę napisać. Nie wiem, co mam robić.
Kupiliśmy meble kuchenne. Nie mogę poznać własnej kuchni, jest przepiękna. Mam dużo miejsca na szykowanie posiłków. Mimo, że nie lubię gotować, ostatnio zaczęłam coraz więcej czasu w niej spędzać. Robię obiady, pyszne letnie surówki, koktajle truskawkowe… Pychota. Z zakupowych planów pozostało nam jeszcze kupić kuchnię gazową, łóżko do drugiego pokoju i komodę do przedpokoju. To będzie wszystko z tych większych wydatków. Niestety, tym też nie potrafię się cieszyć.
Minął tydzień a mój telefon milczy. Mama nie odzywa się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz