O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 25 września 2009

Zaczęło się!

MAJĄC ZALICZONY 4. ROK cofnęli mnie na 3., bo miałam zaległy egzamin z tegoż roku. OK, w końcu nie zdałam egzaminu. Zapłaciłam za swoje, poniosłam wszystkie tego konsekwencje. Teraz, gdy już jestem " na czysto", gdy już wszystko zaliczyłam muszę powtarzać także 4. rok! Dlaczego?! Przecież zdałam wszystkie egzaminy z tego roku, więc po co mam zdawać jeszcze raz to samo?!!!! Ponadto, w regulaminie uczelni wyraźnie napisane jest, że nie mam obowiązku zaliczenia przedmiotów, z których uzyskałam pozytywną ocenę!!!!! Dlatego istniała możliwość żebym studiowała jednocześnie 4. i 5. rok, jednak nie wyrażono na to zgody. Normalnie jakaś PARANOJA!!!!! Drobny szczegół tego wszystkiego to to, że podanie złożyłam pod koniec maja a dziś dostałam dopiero odpowiedz i to jeszcze ustną! Sama musiałam im się przypominać, bo inaczej zapomnieliby! A w poniedziałek rozpoczynają się zajęcia i nawet planu zajęć nie ma w Internecie!!!! Będę odwoływała się od tej decyzji, ale czarno to widzę, bo nigdy jeszcze nikt nie udzielił mi żadnej pomocy i rady!!! Nie wiem, czy ktoś z tego co napisałam rozumie to, bo ja sama nie potrafię zrozumieć tej sytuacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz