O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 14 lutego 2017

Gwiazdeczka

- Daj buziaka.
- Nie pójdę, bo mnie nogi bolą.

- A dziesięć to jest dużo?
- Dużo.
- Chciałbym mieć dużo pieniędzy.
- A co byś z nimi zrobił?
- Kupiłbym mamusi pierścioneczki.

- Dobrą mamusia zupkę zrobiła???
- Przepyszną.

"Mamusia ładniutka, kochaniutka".

"Ładną mam mamusię".

"Jesteś przepiękna mama".

- Mamusia, zgadnij kto jest najładniejszy na świecie?
- Mamusia?
- Nie, Franiu.

"Kocham cię dzidziusiu z całego serduszka".

" Nie mogę doczekać się, jak pójdziemy na ogród. Tam wszyscy będziemy się przytulać i to będzie najpiękniejszy dzień w życiu".

"Mamusia jest słoneczkiem, ja gwiazdeczką, Franiu kwiatuszkiem a tatuś księżycem".

" Mamusia jesteś piękna i tatuś jest piękny".

"Tatusiu dzisiaj nic mi nie kupuj tylko przyjedź szybko do domku".

"Kocham wszystkich z całego serduszka". 

Filipek ma 4 lata, 3 miesiące


1 komentarz: