O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Prace plastyczne Filipka

Filipek uwielbia rysować i naprawdę wychodzi mu to coraz lepiej. Jeszcze niedawno były to jakieś bohomazy, nic nie znaczące kształty a teraz wychodzą bardzo ładne rysunki. Malowanie to jego nowa miłość. Filipek uwielbia rysować kredkami, mazakami i farbkami. Po obiedzie potrafi usiąść w swoim pokoju, przy stoliczku i tak siedzieć i rysować nawet przez trzy (!) godziny. Zużyje wtedy trzy bloki rysunkowe. Synek nawet podczas jedzenia nie marnuje czasu. Kiedy wołam go na posiłek zawsze przychodzi z zeszytem i kredkami. A jeden zeszyt 80-kartkowy wystarcza mu na około cztery dni. A co on maluje? Swój świat. To, co uwielbia najbardziej. Przede wszystkim ukochane tiry: tiry z przyczepami, z kontenerami, z sianem, węglem a ostatnio pokochał łodzie podwodne i pługi śnieżne. Często pomysły na rysunki czerpie z naszych spacerów. Gdy zobaczy jakiś ciekawy pojazd mówi: "Mamusia musimy to narysować". Filipek inspiruje się także ilustracjami z książek lub malowanek. Próbuje odwzorować jakiś pojazd. Lubi też jak ja narysuję mu domek, garaż, nasz ogród lub jakieś zwierzęta a on je koloruje. Stara się to robić bardzo starannie, żeby nie wyjechać za linię. Synek zbiera swoje dzieła. Kiedy babcia chciała wziąć jakiś rysunek, na pamiątkę, Filipek szybko schował go do szuflady i powiedział: "To jest mi potrzebne do mojej dokumentacji".
3 lata, 2 miesiące, 3 tygodnie i 4 dni
Dokumentacja Filipka ;)

Tiry



 Tiry z sianem

 Tiry z kontenerami



Tir z węglem
 Tiry z drzewem

 Pługi śnieżne

 Łodzie podwodne


Dźwig
 Mama rysowała, syn kolorował

6 komentarzy:

  1. Super, najbardziej podobają mi się łodzie podwodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Artysta bez dwóch zdań ! wystawę można zrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podobają tiry z sianem i węglem. Jedna z łodzi podwodnych ta pomarańczowa wygląda, jak ufo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę śliczne rysunki. Córka rysować ale przeważnie chwila i zaraz coś innego robi.

    OdpowiedzUsuń