O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 5 października 2015

Rozmówki

"Jak ładnie babcia L. ma w ogródku".
"Wujek ładny jesteś".
"Nie graj tą piłką, bo uderzysz się".
"Tatuś, gdzie takie dobre jabłka kupiłeś?".
"Jak będę jadł jabłka będę ładny i zdrowy".
"Się boję [lecieć samolotem]. Będę tylko samochodem jeździł".
"Tatuś nie rzucaj sekatorem, bo się zepsuje. Tak samo jak zabawki, jak się rzuca". 
" Jak ktoś się smuci to trzeba przytulić".
"Głaskaj mnie po główce".
"Tatuś a gdzie masz włosy???" - gdy chciał uczesać tatusia ;)

- Mamusiu a gdzie idzie piesek?
- Do domu. Do pani.
- Do swojej mamusi?

2 lata, 11 miesięcy, 1 tydzień i 4 dni

1 komentarz: