O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 9 marca 2015

Babsztyl

Mamusia zawsze będzie dla niego najważniejsza!!!!
To jej wierzy nie mi!!!!!!
Ona jest święta!!!!!! Bez skazy!!!!!
A ja jestem najgorsza!!!!
Bo nie piję jak oni,
nie kradnę, nie oszukuję.
Bo dbam o syna, o męża, 
ugotuję, posprzątam. 
Ona robi wszystko, żeby nas skłócić, 
żeby nas rozdzielić i udaje jej się to!
Czego oni wszyscy ode mnie chcą?!!!!!!!!
Gdyby nie Filipek dawno bym ze sobą skończyła!!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. Jej Madzia ale smutny post :( trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam ze u mnie w domu to zawsze babcia (mama mamy) mieszala w malzenstwei rodzicow. Przeistaczala fakty, wypierala sie wlasnych slow. Dopiero mama zaczela wierzyc tacie gdy my bylysmy starsze i moglismy potwierdzic wersje taty. Moj tata teraz nie odwiedza wcale tesciowej, jednak gdy ona przyjezdza do mamy jest bardzo mily dla neij, bo wie ze w jego domu gdy jest pelno swiadkow nie ma jak mu zaszkodzic no i mama jzu nei wierzy slepo babci. Podobno wrogow trzeba trzymac blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh łatwo nie masz, ale najważniejsze że jest Filipek masz dla kogo żyć, a myślę że Romek w końcu przejrzy na oczy.. trzymaj się dzielnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, mogę Ci tylko w tym poście napisać żebys sie tym tak nie zamartwiał, głowa do Góry! masz synka, cudownego małego człowieka, którego wychowujesz i jestem pewna że wyrośnie na fajnego faceta :) Babsztylem się ni eprzejmuj, wiem że moze łatwo się pisze ale puszczaj wszystkie uwagi mimo uszu, nie daj się wkręcić w ta cąłą machinę, wychodz z domu jak najczęściej, spotykaj się z innymi ludźmi, zmieniaj otoczenie.... Trzymam kciuki żeby sie to jakoś ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń