O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 21 lutego 2014

Plany remontowe

W połowie marca zaplanowaliśmy remont mieszkania. Chcemy położyć nowe płytki w łazience, wymienić wszystkie drzwi i ościeżnice i położyć panele. Z pewnością trzeba będzie odświeżyć także wszystkie ściany. Na ten czas chyba przeprowadzimy się do moich rodziców, bo niemożliwe byłoby mieszkanie z Filipkiem w takim brudzie i kurzu a poza tym Filipek bałby się hałasu. Będziemy musieli wszystko popakować, powynosić do piwnicy będzie, więc sporo pracy a z dzieckiem niewiele można zrobić... Mam nadzieję, że jakoś to przeżyjemy i potem będziemy cieszyli się ładnym mieszkaniem. Chcemy też urządzić Filipkowi pokoik w stylu dziecięcym. Kupiliśmy już stolik dziecięcy i krzesełka na oku mamy także fajny regał. Planujemy przenieść do jego pokoju wszystkie zabawki, bo teraz cały czas bawi się u nas. Cały czas żałuję, że nie mamy trzech pokoi, brakuje mi miejsca dla siebie, ale mam nadzieję, że po remoncie, jakoś inaczej będę na to wszystko patrzała.
Trochę jeździmy po sklepach, zamówiliśmy płytki. Natomiast drzwi i panele kupimy chyba przez internet, bo nie ma takich, które nam podobają się.
Niedawno kupiliśmy bieżnię elektryczną. Od dawna chciałam biegać, ale w naszej miejscowości nie ma gdzie biegać. Bardzo brakowało mi ruchu, miałam strasznego doła, że nie ćwiczę. Marzyłam o bieżni, ale zawsze było szkoda pieniędzy. Nie chciałam pierwszej lepszej. Ta, którą kupiliśmy, ma m.in. ponad 40 programów treningowych i można także zmieniać kąt nachylenia bieżni :))) To był najlepszy nasz zakup. 

3 komentarze:

  1. Filipek będzie miał ładny pokoik :)
    My odkąd kupiliśmy meble do jego pokoiku i dwa miesiące temu go tam przenieśliśmy sami lubimy w nim przebywać, jest ciepły, taki....dziecięcy :)


    życzę spokojnego remontu i jak najmniej nerwów :) Osobiście nie wyobrażam sobie teraz remontować mieszkania mając Filipa na głowie :) On odkurzacza się boi, nie mówiąc o wiertarce :)


    hebamme.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę owocnych zakupów i odrobiny spokoju dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie śliczny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń