O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 6 czerwca 2012

Będzie synek !!!

Dzisiaj był jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu. Mąż wziął wolny dzień w pracy, aby pójść ze mną  do lekarza, na badanie usg. Byłam bardzo podekscytowana, Romek również. Jeszcze wczoraj, wieczorem, gdy rozmawialiśmy w łóżku, mówił on, że ma świadomość tego, że niedługo pojawi się dzidzia, ale jeszcze tego nie czuje, dla niego ciągle wydaje się to takie nierealne. Jednak, po dzisiejszej wizycie, zmienił zdanie. Jego świat przewrócił się do góry nogami, oczywiście, w pozytywnym znaczeniu. Na własne oczy zobaczył naszą dzidzię i poczuł to. Doświadczył tego, małego, CUDU :)
Nasze dzieciątko jest prawidłowo ukształtowane, jest zdrowe jak rybka. Moje małe szczęście waży 356 g, obwód główki ma 18 cm, obwód brzuszka wynosi 14.91 cm, a długość kości udowej 3.33 cm. Poznaliśmy także płeć dziecka. Będziemy mieli synka:))) Chociaż maluszek za bardzo nie chciał nam się ujawnić, na pewno czuł, że coś się dzieje, bo podczas badania był niemalże nieruchomy, albo po prostu był zmęczony i sobie odpoczywał. Fajnie było tak patrzeć na ten monitor i patrzeć. Romek uwiecznił te krótkie chwile na filmiku.
Niestety, wyszły mi złe badania moczu. Lekarka przepisała mi antybiotyki, bo mam jakieś bakterie w moczu i dalej mam brać tabletki dopochwowe, przeciw drożdżakom. Trochę mnie to martwi, ale przecież ona wie, co robi.
Po wizycie, Romek od razu zadzwonił do mojej mamy, powiedzieć jej, że miała rację, że będzie chłopiec. My już z góry, trochę nastawialiśmy się na synka, bo od samego początku, mówiła nam tak moja mama.  Ona twierdzi, że jak kobieta jest w ciąży  i spodziewa się syna to całą ciążę wygląda ładnie, ma gładką cerę. Natomiast, gdy  kobieta spodziewa się córki, to dziewczynka zabiera matce połowę urody i dlatego wtedy u kobiety pojawiają się jakieś krosty na twarzy, przebarwienia ;) Stary przesąd, ale w tym przypadku sprawdziło się.
Po wizycie, poszliśmy jeszcze załatwić sprawy w urzędzie pracy a  potem poszliśmy do sklepu, po pierwsze zakupy, dla naszego maluszka. Kupiliśmy piękne śpioszki, takie malutkie... :)
Już półmetek ciąży za nami. Filipek, od dwóch tygodni, nieustannie szaleje w moim brzuchu. Kopie mnie strasznie mocno, w dzień i w nocy, wierci się, kręci, czasami tak mocno przewraca się, że mam wrażenie, że zaraz mi brzuch rozerwie. A czasami, gdy leżę wieczorem w łóżku, czuję w brzuchu pulsowanie. Wydaje mi się, że to bije jego serduszko. Co za piękne, niezapomniane, przeżycia. Zawsze, gdy tylko poczuję moje maleństwo, na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Wszystko wydaje mi się już takie bliskie i realne. Tyle czasu marzyłam o moim maleństwie a teraz już noszę je w sobie.

30 komentarzy:

  1. To już półmetek? ale szybko zleciało :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa czytając tyle dobrych wieści..
    gratuluję chłopczyka i śliczne imię ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że synek, to jeszcze Filipkiem nazwany :) Cuuuudo! Bardzo gratuluję i życzę powodzenia. Niech leci szybko, prawidłowo i zdrowo! Ściskam Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne imię dla synka wybraliście :-)
    Dobrze czytać, że jesteś spokojniejsza i taka szczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne ze dziecko zdrowe to dla mnie zawsze priorytet

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko:) Jejku, nosić w sobie malutkie serduszko, czuć ruchy SWOJEGO synka to świetne uczucie - mam nadzieję, że kiedyś będzie mi to dane:)
    Ładne imię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ciekawe bo ja cały czas mam wysypany ryjek ale w ciązy jesteszcze nie byłam, czy to znaczy,że będzie dziewczynka? ;> A tak powaznie to wielkie gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I moje obserwacje się sprawdziły - obecnie rodzi się więcej chłopców;) Pewnie się mocno cieszycie, to fantastycznie wiedzieć, jaką płeć ma Twoje dziecko w brzuchu:) Cieszcie się zatem i napawajcie tymi chwilami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu gratulacje:)! Powiedz mi, który to dokładnie tydzień? usciski!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Piękne imię wybraliście :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna nowina, gratulacje wielkie:) A na bakterie w moczu pojedz też żurawit, ja jadłam całą ciążę niemalże i później miałam świetne wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas szybko mija, jeszcze trochę i Filipek będzie z wami. A co do przesądu to nie zawsze się sprawdza :) moja szwagierka ma dziewczynkę i całą ciążę nic się z cerą nie działo :) teraz zobaczymy jak będzie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję:) Świetna wiadomość!
    Swoją drogą, ja tak czuję, że jeśli kiedykolwiek w ciąży będę - to moim dzieckiem będzie dziewczynka - Laura:)

    Pięknie jest być w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się razem z Wami.
    To nowe życie, tak wyczekiwane, niech da Ci jeszcze więcej sił na najbliższe bardzo trudne dni i tygodnie.
    Bardzo dobrze, że Romek uczestniczył w badaniu, że przekonał sie na własne oczy ;-) że maleństwo żyje sobie w Tobie, że już jesteście rodzicami a nie dopiero po porodzie (wiadomo, facetom trochę trudniej to pojąć) - no i przede wszystkim niech wie że dla syna i dla żony nie może się załamywać, że nawet widmo choroby nie może sprawić, że się od Was odsunie (nawet podświadomie). To jest właśnie sól małżeństwa, że jest się ze sobą na dobre i na złe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Gratulacje :)
    To wspaniala chwila, kiedy dowiadujesz sie co tak naprawde siedzi Ci w brzuszku :)
    Pamietam jak my dowiedzielismy sie, ze bedziemy mieli Mikolaka... ahhh...az nawspomnienia mi sie zebralo :)
    Sliczne imie!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje :)
    Filipek to piekne imie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję. I piękne imię.
    Ale w przesądy nie wierzę. Można mieć przeczucia, ale wszędzie można przeczytać, że nie można z wyglądu kobiety wyczytać płci.
    Aczkolwiek wnioskuję, że pięknie wyglądasz =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! To cudowne uczucie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam uważam, że każda kobieta w ciąży wygląda pięknie :-))))) zwłaszcza w tym środkowym stadium :))))) Kiedy byłam w 2 ciąży do końca nie widziałam czy będzie dziewczynka czy chłopiec, miała być niespodzianka, bardzo chciałam dwie córeczki, ale gdyby jednak był chłopiec byłby Filipem. Nie jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. To dobrze, że maluszek się dobrze rozwija. Antybiotyki mogą osłabić dziecko, dlatego powinnaś się dobrze odżywiać i może (jak już skończysz antybiotyk) włącz do diety jakieś witaminy.
    A z tym kopaniem, to faktycznie niektóre dzieci potrafią mocno się ruszać. Moja przyłatana ciocia, jak była w ciąży z trójką dzieci, śmiała się, że urodzi piłkarzy ;) Kiedy by się nie dotknęło jej brzucha, to czuć było kopanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że jest dobrze. Jak czytam o tych Twoich przeżyciach to tylko pozazdrościć. Pozdrowienia dla Ciebie i dla maluszka :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak przeczytałam co napisałaś, to przypomniała mi się moja ciąża :), strasznie mi brakuje tych kopniaków i brzuszka :)
    To był najszczęśliwszy czas w moim życiu.

    Dbaj o siebie, Madziu.
    A antybiotykiem sie nie przejmuj, całe rzesze kobiet walczą w ciązy z drożdżakami.

    OdpowiedzUsuń