O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

niedziela, 7 września 2008

Jak sen

Cudowne dwa tygodnie. Mam nadzieję, że nie obudzę się ze snu. Moje samopoczucie jest kiepskie, ale cieszy mnie to, że R. jest bardzo dobry dla mnie. Wspiera mnie, daje mi otuchę, dba o mnie. Okazuje dużo uczucia. Żeby tak było zawsze. Ostatnio przyjechał do domu z kwiatkiem, kupił mi czerwoną różę. Byłam zaskoczona. Wczoraj zaprosił mnie na pizzę, chodziliśmy po sklepach, kupił mi dwa piękne sweterki i buty. Gdy wracaliśmy był zachwycony mną, przytulał mnie w pociągu i całował co chwilę, zachowywał się tak jak kiedyś, gdy zaczynaliśmy spotykać się. Jest to bardzo miłe, dawno tak nie czułam się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz