O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

czwartek, 11 września 2008

Nigdy !!!

Jest słodki, kochany. Dużo rozmawiamy, spacerujemy, robimy sobie miłe niespodzianki. Wczoraj, leżeliśmy nadzy, wygłupialiśmy się i rozmawialiśmy. Czułam się taka odprężona i szczęśliwa. Zapomniałam o całym świecie. Pomyślałam, że to o czym marzyłam jako mała dziewczyka spełniło się. I po raz pierwszy zdałam sobie sprawę, jak dużo czasu i życia zmarnowaliśmy na głupie kłótnie, na znęcanie się na sobie psychiczne i fizyczne. Niestety, musieliśmy oboje spaść na dno, doświadczyć zła i odczuć pustkę, żebym w końcu zrozumiała, że nie tylko ja cierpię ale też osoba, którą kocham najbardziej na świecie. Mam nadzieję, że do końca życia będę pamiętała, kiedy tego pamiętnego dnia usiadł przy oknie, skulił się, twarz trzymał w dłoniach i przeraźliwie płakał, szlochał, cały trząsł się. Właśnie on, mogłoby się wydawać taki twadry, zimny mężczyzna... płakał jak dziecko... przeze mnie. Nie sądziłam... Paradoksalnie, sama unieszczęśliwiałam osobę której chciałam dać szczęście. Już nigdy go tak nie skrzywdzę! Nigdy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz