O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

poniedziałek, 1 lutego 2010

Przed nami remont

Nasze myśli są zaprzątnięte nowym mieszkaniem. Przeprowadzić się nie możemy, bo mieszkanie jest zdemolowane i wymaga gruntownego remontu. Trzeba będzie robić dosłownie wszystko, począwszy od elektryki. Musimy wymienić wszystkie kable, zrobić hydraulikę, wymienić drzwi, okna, parapety, położyć panele, kafelki w kuchni i łazience, szpachlować wszystkie ściany i sufity. Na razie jesteśmy tylko poumawiani na różne terminy, bo mąż jeszcze pracuje, ale już przełożył sobie urlop letni na teraz i od przyszłego tygodnia zaczniemy działać. Mimo, że mieszkanie jest w takim stanie, nam już tak bardzo podoba się. Mamy już wizję mieszkania, wyobrażenia… Nie możemy doczekać się przeprowadzki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz