O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 5 lutego 2010

Prace rozpoczęte

Remont własnego mieszkania to nie tylko czas przyjemnych zakupów, zastanawiania się co i jak ma wyglądać (jak mi się wydawało do tej pory), ale także czas podjęcia poważnych decyzji. Czas pełen napięcia i stresów. Jeszcze na dobre remont nie rozpoczął się, ale zmartwień jest cała masa. Musimy liczyć się z każdym groszem a z kolei nie chcemy kupować rzeczy tańszych, które mniej nam się podobają, żeby za jakiś czas znowu wymieniać. Nawet jeśli mielibyśmy urządzać się kilka miesięcy, czy nawet lat, postanowiliśmy kupować rzeczy pierwszej jakości, nowoczesne.Tak więc wybraliśmy okna w kolorze złotego dębu, 40 % droższe od zwykłych, białych okien. Mimo że jest sezon martwy, musimy czekać na nie cały miesiąc. Kupiliśmy drzwi zewnętrzne, na montaż czekamy z powodu braku prądu, ale elektryka idzie powoli do przodu. Wczoraj pojawiło się światło w jednym pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz