O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 4 lutego 2009

Złudzenia

On nigdy nie zmieni się, nigdy!!! Zawsze będzie tym R., pijakiem, chamem, oszustem!!! Cały dzień i noc! jest w robocie. Nie odbierał telefonu aż w końcu gdy, po 127 połączeniach, odebrał gadał róźne wymówki a potem nie wytrzymał i wydarł na mnie mordę!!!! Pewnie wszyscy w pracy to słyszeli!!! Jak on może tyle pięknych miesięcy, naszej wspólnej pracy, naszych starań, tak po prostu przekreślić??!!!!! Dlaczego ?!!!! Prawda jest taka, że dopiero teraz, po prawie 3 latach małżenśtwa, i po 6 latach bycia razem ze sobą, zaczęło nam się układać!!! Dopiero teraz!!!! A on znowu wraca do tego co było!!!! Czy to, co do tej pory osiągnęliśmy nic dla niego nie znaczy?!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz