O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

niedziela, 20 grudnia 2015

Rozmówki

- Tatuś a gdzie jest zegarek?
- Nie ma. Gdzieś sobie poszedł.
- Zegarek nie ma nóg. 

- Tatuchuuu...

- Coś ty powiedział?
- Przepraszam. Ja tylko żartowałem. Tatusiu ładniutki, kochaniutki...  

- Tak mocno mnie nie całuj, bo mnie nosek boli.

- Ale ja cię tak mocno kocham.

- Kto to tak poplątał?

- Nie wiem. Może mama, może tata...

- Filipku, jesteś ślicznym, kochanym synkiem.

- Dziękuję. 

- Cieszę się, że mam mamunię.


- Mamusia, zgadnij co rysuję?

- Tira?
- Nie! Tirusia z siankiem.

- Mamusia, zgadnij co rysuję?
- Tira?
- Nie! Tirusia z drzewem.

Filipek ma 3 lata, 1 miesiąc, 3 tygodnie i 5 dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz