O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

sobota, 27 października 2012

Narodziny Filipka

24. października o godzinie 11.04 narodził się mój ukochany synek, Filipek.
Ważył 3540 kg, mierzył 57 cm, obwód główki wynosił 33 cm.
Nie da się opisać tych emocji, tego wzruszenia i szczęścia, którego teraz doświadczamy. 
Sam poród był koszmarem, ale pod wpływem tego szczęścia, odchodzi powoli w niepamięć. 
Dzisiaj dopiero wróciliśmy do domku.
Napiszę więcej, jak tylko dojdę do siebie.
Ciocie, dziękuję Wam, że trzymałyście za nas kciuki :***


31 komentarzy:

  1. Madzia gratuluję ślicznego synka.... niech Wam rosnie na pociechę zdrowy i szczęśliwy :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże! Jaki cudny! Jest taki malutki i słodziutki!
    Gratulacje dla Ciebie i Romka! ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Radości i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszego:))))niech się zdrowo chowa:)



    hebamme

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Kochani!!! Śliczny maluszek, niech Wam zdrowo rośnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności:) gratulacje dla Was a synuś niech się zdrowo chowa:)

    24 października to też moje urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny, jeny..kobieto./..ale On SLICZNY jest..cudaczek kochaniutki:)

    Gratuluje Wam z calego serca.
    Rosnij zdrowo kochany Filipku...rosnij zdrowo sloneczko !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest;-) Słodki, idealny nosek:)
    Madziu gratuluję! :* Wracaj do formy... I zdrówka dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana - z całego serca Wam gratuluję! Życzę Ci, aby macierzyństwo było najcudowniejszym zawodem. Dużo zdrówka dla Was!;*
    A Dzidzia słodki. Piękne ma usteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !! Jak dobrze, że już jest :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu gratulacje!!!! sciskam was mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodko śpi:) Śliczny:) Musicie być teraz bardzo szczęśliwi:) Gratulacje:) Dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. prawdziwy cud :) przepiękny :* gratuluje kochana! ściskam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały! Gratulacje szczęsliwym Rodzicom!! :)) Cieszcie się sobą! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, jaki on śliczny!!! Serdeczne gratulacje i wszystkiego najlepszego dla Waszej rodziny. Spełniło się Twoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki sliczny!!!!! Prawdziwy przystojniak z Waszego Filipka. Bardzo gratuluje i ciesze sie waszym szczesciem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i buziaki dla szczęśliwej rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) mimo wszystkich tych słów, które adresowane były do mnie, bardzo się cieszę, że Filipek jest zdrowy i mama szczęśliwa :)
    /Nyna

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje :) Filipek jest taki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z całego serca gratuluję :*******
    bądźcie zdrowi :*** i cieszcie sobą :)
    to takie piękne chwile, aniołek słodki, ucałowania od cioci :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki śliczny :)))) Gratulacje :D :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje !! Nareszcie się doczekaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonały. Szalenie wzruszona, gratuluję =*

    OdpowiedzUsuń
  24. przesłodki jest:)*
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje serdeczne gratulacje! Mama Filipka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, nominowałam cię do liebster blog :)

    OdpowiedzUsuń