O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 20 kwietnia 2010

Planuję wyjazd

W przyszłym tygodniu, w środę, planuję wyjazd do rodziców. Zabiorę ze sobą Dzióbeńka a Roman dołączy do nas w piątek po pracy. Chcę trochę oderwać się od tego mieszkania, od zmartwień, chociaż na chwilę zapomnieć o studiach, o codzienności. Chcę pooddychać świeżym, wiejskim powietrzem, zrelaksować się na łonie natury i nabrać sił. Potrzebuję tego. Dzióbulek też trochę "rozerwie się", rodzice mają przepiękny, duży ogród, więc będzie miał gdzie wybiegać się. Mam nadzieję, że pogoda będzie piękna i uda nam się rozpocząć sezon grillowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz