O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 28 lipca 2009

Jakże wiele ludzkiego w każdym zwierzęciu

Od 22. lipca stałam się posiadaczką najcudowniejszego pieska na świecie, Dzióbka ( Shih Tzu). Dzióbek jest uroczy, wesoły, zabawny. Ma w sobie coś z tygryska, potrafi czaić się, by upolować naszą rękę. Uwielbia wygłupiać się i bawić , przy tym okazuje nam mnóstwo miłości i czułości. Nieustanie też prosi, aby go głaskać, przytulać, błagalnymi oczkami i jękami domaga się spania w naszym łóżku. Jest słodki i ma niesamowity wygląd maskotki-przytulanki.


A to drugie nasze zwierzątko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz