O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

piątek, 20 marca 2009

Zła wiadomość

Cofnęli mnie z 5. roku na 3. Od znajomych z samorządu dowiedziałam się, że jeśli cały 4. rok mam zaliczony, to po prostu przerzucą mnie na 5. rok. Niestety, tak nie będzie. Mimo, iż w zeszłym roku zdałam wszystkie egzaminy z 4. roku, muszę go zaliczać ponownie!!! Durny system!!! Dlaczego mnie to spotyka???!!!! Jedne studia, jeden kierunek zaliczać 8 lat!!! Tylko ja tak potrafię!!!! Nie wiem, może nie nadaję się do tego. Przez te studia straciłam pół zdrowia i wiarę w siebie. Tam każdy potrafi udowodnić ci, że jesteś nikim. To były moje wymarzone studia, zawsze marzyłam o tym, by uczyć języka polskiego. Tam każdy potrafi zrobić wszystko, by odebrać ci marzenia. Nie wiem czy starczy mi sił...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz