O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 21 października 2008

SZOK !!!

Tyle wydarzyło się w moim życiu, że nie bardzo wiem od czego zacząć. Byłam i jeszcze jestem w szoku. Nie przypuszczałam, że tak się wszystko potoczy, nie wiedziałam, że w ludziach może być tyle złośliwości i zawiści...Zostałam niesłusznie oskarżona... i... czeka mnie powtarzanie semestru...(cofnęli mnie z V roku na III rok!!! ), ale to nie była kwestia egzaminu, tylko wykładowcy widzimisię!!!!! Ponadto miałam jeszcze praktyki w technikum. Pierwszej nocy przed prowadzeniem lekcji oka nie zmrużyłam, a w głowie cały czas myśl, żeby zrezygnować, żeby dać sobie spokój, że nie nadaję się do tego, ani do niczego. Nie miałam już sił, by zmagać się z tym wszystkim. Ale z natury jestem osobą sumienną i obowiązkową, więc poszłam do szkoły. Zajęta praktykami nie miałam czasu zastanawiać się co tak naprawdę stało się... Praktyki odbyłam i utwierdziłam się w przekonaniu, że chcę być nauczycielką!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz