O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

wtorek, 20 stycznia 2009

Weekend z mamą i bratem

Pojechaliśmy do mojej mamy na weekend i na urodzinki mojego braciszka. Było fajnie. Mój brat urósł, zmężniał, jest już prawie równy ze mną. Mama naszykowała na nasz przyjazd duuużo jedzenia : zrobiła bigos, gołąbki, rybę po grecku, upiekła ciasto. Cały czas chodziła koło nas, żeby nam niczego nie brakowało. Byli zadowoleni z naszego przyjazdu, braciszek też nas na krok nie odstępował, wygłupiał się. Dostaliśmy od nich mnóstwo prezentów, które kupili w Anglii. Na drugi dzień poszliśmy na spacer w stronę lasu, brat z mężem wzięli petardy pozostałe jeszcze po Nowym Roku i strzelali. Było dużo żartów i śmiechu... Brat martwił się o mnie, żebym nie pośliznęła się na śniegu, podał mi rękę, abym trzymała się jego, bo jak mówił, nie chciał mnie zbierać z ulicy ;) Ma dopiero 12 lat a jest taki opiekuńczy :) Ale czas minął nieubłagalnie. W niedzielę było pakowanie i wyjazd. Zajechaliśmy jeszcze do teściów na obiad. Po przyjeździe do domku ucieszyliśmy się, że już jesteśmy na własnych śmieciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz