O mnie

Moje zdjęcie
Trzydzistoparolatka. Żona. Mama dwóch chłopców. Dzięki nim moje życie nabrało barw. Na blogu pragnę uwiecznić naszą (nie)codzienność. Chcesz do mnie napisać? Mój email: madzia435@gmail.com

Obserwatorzy

Online

środa, 30 grudnia 2020

Krótkie podsumowanie 2020 roku

Pracuję w swoim zawodzie. Zawsze o tym marzyłam i chciałam to robić, ale brakowało mi odwagi, pewnosi siebie, wiary we własne siły i możliwości. 

Początek był bardzo trudny. Już po tygodniu przyjechałam z pracy zapłakana i chciałam się zwolnić... Wytrwałam. 

Lubię moją pracę. Dzięki niej rozwijam swoje pasje i zainteresowania. W tym roku miałam awans zawodowy.  Praca dodała mi pewności siebie, podniosła samoocenę. Teraz czuję się spełniona w 100 procentach. Mam wszystko o czym zawsze marzyłam: dom, dzieci, rodzinę i pracę.  

Poza tym:

Zapisałam się na studia podyplomowe.

Rozpoczęłam kurs na prawo jazdy.

R. znalazł bardzo dobrze płatną pracę.

Filipek odnosi sukcesy w szkole.

Franiu też sobie dobrze radzi w przedszkolu. 

Wszyscy jesteśmy zdrowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz